Facebook'Tan Akıllı Telefon Geliyor

Facebook Telefon Sosyal ağ olmak Facebook' a yetmiyor. Facebook kendi adıyla akıllı telefon çıkartmak istiyor.

Facebook marka telefon bugün tanıtımı yapılacak. Edindiğimiz bilgilere göre telefonun işletim sistemi kendine ait olacakmış. Facebook OS işletim sistemli telefon kendine özel uygulamalarda geliştirecekmiş. İOS işletim sistemli telefonlarının özel uygulama mağazaları var. Android işletim sistemli telefonlarında uygulamaları uygulama mağazalarında var. Son çıkan Windows Phone 8 işletim sistemli telefonlarında mağazaları açıldı. Facebook kendi işletim sistemini çıkardığına göre kendi uygulama mağazasını da çıkaracaktır.


Facebook markalı bu telefon ne kadar ilgi görür bilmiyoruz, kısa zaman içinde belli olacak. Tanıtımı yapıldıktan sonra ilgili olanların yorumlarını sosyal ağlarda göreceksiniz

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »