Google’ın Yeni Anahtar Kelime Planlayıcısı ve Yeni Özellikler

adwords
Online mağazaların ve dijital platformlar üzerinde iş yapan herkesin en çok önem verdiği konulardan biri de şüphesiz SEO yani arama motoru optimizasyonu. SEO’nun iyi bir şekilde yapılması markaların sayfalarına gelen ziyaretçi sayısının artmasına yardımcı olurken aynı zamanda satışlara da etki ediyor.
Anahtar kelimeler (keywords), iyi bir SEO planı için en önemli faktörler arasında yer alıyor. Adwords yapanlar ya da kullanıcıların Google’da hangi kelimeleri aradıklarını bulmak isteyenler Google’ın sunduğu Keyword Tool (Anahtar Kelime Aracı) ile anahtar kelimeleri çıkartabiliyorlar.
Geçtiğimiz Mayıs ayında Google Anahtar Kelime Aracı’nı yeniledi ve kullanıcılara Anahtar Kelime Planlayıcı adında yeni bir araç sundu. Şu an Anahtar Kelime Aracı kullanılmaya devam ediyor; ancak Google önümüzdeki dönemlerde bu aracı kaldırmayı planlıyor.
Google, Anahtar Kelime Planlayıcı’yla beraber bir takım yeni özellikleri kullanıcılara sunmaya başladı. Anahtar Kelime Aracı’nın aksine bu araç daha çok Adwords odaklı yani ücret ödeyerek arama yapan müşterilere yönelik olarak düzenlenmiş olsa da SEO planlaması için de kullanılabiliyor.

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »