Crysis 3 Beta İlk İzlenimlerim


PlaystationStore’da nasıl olduysa bugün gözüme çarpıp indirdiğim Crysis 3 Beta’yı bir kaç saatliğine oynama fırsatı buldum ve hemmencecik izlenimlerimi blogumda paylaşmaya karar verdim öncelikle Crysis serisine bu oyunla başlamayı düşünüyorsanız dikkat etmeniz gereken en önemli şey oyunun Multiplayerı. O kadar sağlam hazırlananan bir multiplayer olmuş ki ateş ettiğiniz düşmanın 2mermiyle ölemiyeceğini ve Hayvan gibi zırhınızın olmadığını rahatlıkla ölebileceğinizi size çok iyi bir şekilde hissettiriyor (oyun konsolunu veya mouse’u elinize aldığınızda bir kaç saat dünyayla ilişkinizin kesilme garantisi veriyorum neyse). Oyun beta olarak dursada hayli fazla oyuncu bulunuyor bu demektir ki Crytek yine iyi bir işe imza atmış ve parama acımayıp alabileceğim bir oyun yapmış :D
Maçlara seçilen harita diğer oyuncuların oylamasına sunulup başlanıyor yani maçın kurucusu kafasına göre hareket edip bu harita olucak gibi bir diktatörlüğe sahip değil bana kalırsa çok güzel bir özellik olmuş, takımlar klasik olarak mavi ve kırmızı takım olarak ikiye ayrılıyor bir takıma toplam 12kişi katılabiliyor. Bir maçta toplam 24kişinin donmalar, takılmalar yaşamadan rahatlıkla savaşabilmesi Crytek’in sunucularında değişikliğe gittiğinin bir göstergesi.
Crysis 3
Sürekli gelişen Cry Engine Grafik Motoru sayesinde bu oyunda görüntü kalitesi ve gerçekçilik bir adım daha öteye taşınmış, oyunun haritalarına göz attığımda görüntü kalitesi dahada zenginleştirilmiş nerdeyse boş alan bırakılmamış haritalarla karşılaştım Crysis 2′de grafikler konusunda yaşadığım hayal kırıklığı bu oyunda bir anlamda giderilmiş oldu :) .

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »