Vodafone mevcutta var olan Online Self Servis, Vodafone Forum ve akıllı telefonlar için geliştirilmiş Self Servis Uygulaması gibi kanallarının yanında “Vodafone Facebook Self Servis” dahil etti. Uygulama ile faturalı veya faturasız hatlarla ilgili abonelik işlemlerini Facebook üzerinden gerçekleştirmek mümkün.
Uygulama üzerinden TL yükleme, TL transfer etme, geçmiş veya güncel fatura görüntüleme, ek paketler alma ve bakiyelerini görüntüleme, hattı yurt dışı kullanıma açma, kapama gibi işlemleri gerçekleştirebiliyorsunuz. Facebook hesaplarına yükledikleri uygulamayı bir kez cep telefonu numarasıyla eşleştiren aboneler, sonrasında yanlarında telefonları olmasa bile hat işlemlerini Facebook’a erişebildikleri sürece kolaylıkla gerçekleştirebiliyor.
Vodafone Facebook Self Servis hakkında konuşan Vodafone Türkiye Müşteri Hizmetleri ve Online Servisler Direktörü Hakan Çelik, iletişim kanallarını abonelerinin ihtiyaçları ve gelişen teknolojiler doğrultusunda zenginleştirdiklerini dile getiriyor:
Bugün Türkiye, 30 milyonu aşkın Facebook kullanıcısı ile dünya liginde 7., ortalama süre bazında 5. sırada yer alıyor. Türkiye’deki kullanıcılar, 5.2 saatlik dünya ortalamasının çok daha üzerinde bir süreyi, tam 8.6 saati sosyal ağlarda geçiriyorlar. Biz de bu sebeple Facebook’u, gerek pazarlama gerekse müşteri memnuniyeti operasyonlarımızın önemli bir halkası olarak konumlandırıyor; abonelerimizin Facebook hesaplarına giriş yaptıkları dakikadan itibaren ihtiyaç duydukları işlemleri gerçekleştirebilmeleri için önemli çalışmalar yürütüyoruz.
Vodafone Facebook Self Servis’i kullanmaya başlamak için Facebook arama kutusuna Vodafone yazarak “Uygulamalar” başlığı altında çıkan uygulamaya tıklamanız yeterli. GSM numaranız ve self servis şifreniz ile giriş yaparken “Facebook hesabımla telefon numaramı eşleştir ve beni hatırla.” seçeneğini tıklayarak kullanmaya başlayabiliyorsunuz.